петък, 13 февруари 2015 г.

Салата от моркови и кисели ябълки

Продукти: 5 бр. средни моркова, 3 бр. средни зелени ябълки, леко кисели, сокът на 1 лимон, 5 гр. захар, сол на вкус, 2-3 с.л. зехтин или олио.

По желание – 100 гр. настърган кашкавал и 1 с.л. нарязан пресен магданоз, орехови ядки, обелени слънчогледови семки.

Начин на приготвяне: Почиствате ябълките и морковите от кората и семената /ябълките/. Настъргвате ги на едро ренде. Поръсвате със сол и захар. Слагате сокът от лимона. Обърквате всичко с дървена лъжеца. Преди сервиране добавяте по 1 с.л. зехтин на порция и леко омесвате.
По желание можете да прибавите настърган кашкавал, счукани орехови ядки, обелени слънчогледови семки  и нарязан пресен магданоз.
Аз лично си я предпочитам само с ябълки и моркови.

Добър апетит!

2 коментара:

  1. Любима ми е! Понякога слагам малко мед и канела. С орехи и слънчогледово семе също ми харесва, но с кашкавал и магданоз определено ще опитам!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми се видя интересно с кашкавала.

    ОтговорИзтриване